Pages

Saturday 2 July 2011

Pembikinan jeti pantai perpat(Dalam proses)


Salam sejahtera kepada rakan-rakan sekalian, gambar yang berada di dalam gambar rajah diatas adalah antara perubahan-perubahan proses pembikinan jeti di pantai perpat. Walaupun jeti ini kelihatan sudah hampir siap, tetapi masih banyak lagi kerja-kerja yang masih tertungak yang perlu kami siapkan.


Untuk menyiapkan jeti di pantai perpat ini kami telah mendapatkan beberapa kayu daripada tong cable daripada rakan-rakan TNB. Walaupun kerja-kerja untuk membuka kayu berkenaan agak susah, kami terpaksa lakukan juga untuk menyiapkan jeti di pantai perpat ini. Maklumlah pihak kami ketandusan modal.

Di dalam masa yang sama, pihak kami ada juga mendapatkan batang pinang dalam lingkungan 40 batang pokok. Kerja-kerja menguruskan batang pinang ini juga adalah antara kerja-kerja berat yang pihak kami terpaksa lakukan untuk menyiapkan jeti di pantai perpat ini.

Terima kasih juga kepada rakan-rakan yang sudi memancing walaupun jeti berkenaan masih belum siap. Duit bayaran berkenaan akan membantu pihak kami untuk menyiapkan jeti tersebut.

0 comments:

Post a Comment